Noctem Grupa LARPowa z Poznania
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Zaloguj  Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kaym
2011-01-15, 18:21
Pomó? spe?ni? moje YOGA MARZENIA rezygnuj?c tylko z jednego
Autor Wiadomość
Slide 

Wysłany: 2011-01-13, 21:04   Pomó? spe?ni? moje YOGA MARZENIA rezygnuj?c tylko z jednego

Cze?? :)

Nazywam si? ?ukasz Janiszewski, znajomi wo?aj? na mnie Slide. Jestem studentem Politechniki Pozna?skiej i w?a?nie ko?cz? studia in?ynierskie na Wydziale Budownictwa i In?ynierii ?rodowiska specjalno?? Drogi i Autostrady.

Jak domy?lacie si? jestem równie? graczem i od wielu lat uczestnicz? w turniejach bijatyk 2D. Swoj? przygod? rozpocz??em od serii Guilty Gear, gdzie podczas pierwszego turnieju zaj??em 3 miejsce. Obecnie interesuj? si? najnowsz? ods?on? ulicznego wojownika, czyli Super Street Fighter 4. W?ród zawodników turniejowych uwa?any jestem za bardzo dobrego gracza. Najwi?kszym moim sukcesem zwi?zanym z gr? Capcom'u jest zaj?cie 4 miejsca na turnieju we W?oc?awku podczas zlotu Bursa VIII, który odby? si? w wakacje 2010 organizowanego przez najlepszego gracza w Guilty Gear XX Accent Core + w Polsce Cie?laka.

W dniach 25 - 27 luty 2011 w Cannes odb?d? si? najwi?ksze mistrzostwa Super Street Fighter 4 w Europie. Udzia? w turnieju potwierdzili najlepsi czo?owi gracze ze wszystkich kontynentów. Niestety z powodu zbyt wysokich kosztów nie jestem w stanie pojecha? na festiwal moich marze?. Wyjazd do Pary?a by?by dla mnie niezwyk?ym prze?yciem. Prócz spotkania si? z najlepszymi graczami ?wiata, których podziwiam do tej pory wy??cznie podczas transmisji turniejów online mo?e to by? moja pierwsza wycieczka zagraniczna o czym zawsze ?ni?em.