Noctem Grupa LARPowa z Poznania
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Zaloguj  Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Rodzaje karcianek
Autor Wiadomość
Phantom 


Posty: 448
Skąd: Poznan
Wysłany: 2010-11-07, 09:08   Rodzaje karcianek

Czy kto? uprzejmy wyja?ni mi ró?nic? mi?dzy karciankami LCG a CCG a TCG? :)
_________________
We? mnie pod ramie, moja droga. Boisz sie jeszcze? Powinnas.

Sex Blood & Industrial
 
 
Kaym 
Cz?onek Noctem


Posty: 3133
Wysłany: 2010-11-07, 10:15   

LCG - Living Card Game karcianka (teoretycznie) niekolekcjonerska. masz podstawowe talie i co jaki? czas wychodz? do nich dodatki. Charakteryzuje si? tym, ?e w przeciwie?stwie do CCG w ka?dym dodatku jest to samo, wiesz wi?c co kupujesz i nie ma ?adnej losowo?ci, tym samym nie istnieje tu polityka, na jakiej opiera si? Magic: the Gathering - im wi?cej kasy, tym lepsza talia. Przyk??dem LCG jest Warhammer Invasion.

CCG - Collectible Card Game karcianki kolekcjonerskie. Mnóstwo talii podstawowych i jeszcze wi?cej dodatków daj?ce niezliczone wr?cz liczby kart, a tym samym kombinacji do stworzenia talii. Niestety generalnie im wi?cej w?adujesz e to kasy, tym Twoja talia b?dzie lepsza.

Szczerze mówi?c nie wiem co oznacza"T" w skrócie TCG ani czym si? charakteryzuj?.
_________________
Iustum enim est bellum quibus necessarium, et pia arma, ubi nulla nisi in armis spes est.
 
 
 
Phantom 


Posty: 448
Skąd: Poznan
Wysłany: 2010-11-07, 10:28   

Dzi?ki ;) a btw. masz dzi? czas na warhammera?:P
_________________
We? mnie pod ramie, moja droga. Boisz sie jeszcze? Powinnas.

Sex Blood & Industrial
 
 
Kaym 
Cz?onek Noctem


Posty: 3133
Wysłany: 2010-11-07, 10:35   

Dzi? pracuj? nad sesj? do Wolsunga. ;-)
_________________
Iustum enim est bellum quibus necessarium, et pia arma, ubi nulla nisi in armis spes est.
 
 
 
Phantom 


Posty: 448
Skąd: Poznan
Wysłany: 2010-11-07, 10:36   

Ok kumam aczkolwiek szkoda ;)
_________________
We? mnie pod ramie, moja droga. Boisz sie jeszcze? Powinnas.

Sex Blood & Industrial
 
 
Dziadek Zielarz 
Cz?onek Noctem


Posty: 442
Wysłany: 2010-11-07, 11:14   

TCG to bodaj Trading Card Games, czyli co? podobnego do CCG, tylko w za?o?eniu nastawiona jest na wymian? i handel kartami miedzy graczami w celu skompletowania jak najlepszej talii (tak jak w MTG na ten przyk?ad, gdzie niemal niemo?liwe jest zebranie czterech egzemplarzy konkretnej rzadkiej karty kupuj?c wy??cznie dodatki).
 
 
Bagu 


Posty: 274
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2010-11-07, 12:32   

nie. Trading Card Games i Collectible Card Games to dwa okre?lenia dok?adnie tych samych karcianek;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by Michaczos & UnholyTeam
LARP Poznań fantastyka RPG sesje gry fabularne klub Druga Era Noctem